Akhirnya...Suatu permulaan

13 Jun 2009 menjadi tarikh rasmi aku melancarkan blog peribadiku. Walaupun hakikatnya aku sudah bermain-main dengan dunia blog ini sudah 4 tahun dan aktif serta komited sepenuhnya dua tahun lepas. Blog peribadiku sebelum ini sekadar menumpang tapak di blog.friendster. Atas alasan, tidak mahu penumpuan mengurus NISA' KAWASAN TAWAU dan DMPKT terganggu. Lagipun kebiasaannya apabila berlaku pertembungan antara kehendak peribadi dengan urusan jemaah, urusan peribadi sering mendapat tempat di hati. Bagi mengurangkan risiko berlaku "peperangan dalaman antara hati dan nafsu" maka hajat dan keinginan membuak punya blog peribadi sendiri ku pendam dua tahun lamanya.

Keputusan kini berubah. Beberapa hari lepas, setiausaha nisa' kawasan Tawau "memastikan" yang nisa' mempunyai "pengurus" blog nya yang baru. Secara rasminya, aku sudah tidak memikul beban amanah itu. Kini hanya tinggal blog muslimat kawasan yang perlu di urus-selenggara. InsyaAllah, pengalaman mengurus dua blog dalam satu masa sebelum ini, boleh di gunakan mengurus blog peribadi beserta blog dmpkt.

Sesungguhnya, blog ini diwujudkan sekadar menjadi wadah dan wasilah luahan rasa bahasa jiwaku tentang alam dan kehidupan. Segala yang lahir dan dinukilkan di dalam blog ini tidak lebih daripada sekadar pandangan peribadi dan jika memetik sumber dan pendapat luar pun, akan disertakan punca dan asal maklumat tersebut..InsyaAllah..

Comments

Popular posts from this blog

Zon Selesa

Kisah Kita

Pendam