Malam yang sepi

Malam sudah lewat dan semakin pekat. Angin malam dari tingkap yang menghembus lembut cukup menyamankan. Wajarnya tika begini, aku sudah lena diulit mimpi. Merehatkan diri dan minda. Esok Isnin InsyaAllah akan membuka tirainya lagi. Menandakan perlu bekerja. Perlu hadir ke sekolah.

Mata malam ini entah apa masalahnya. Tidak mahu lelap. Adik pula baru sebentar tadi menghantar masuk secawan teh o panas. Dia yang sedang berhempas pulas untuk PMRnya sememangnya "tukang bancuh teh o panas" saban malam. Moga-moga teh ini tidak menambah luasnya mata yang perlu untuk lelap ini.

Sunyi sedikit malam ini. Tiada teman bicara di ruangan YM. Sahabat-sahabat "Tawau" kebanyakan "offline" awal malam ini. Kesan kepenatan mengurus dan menjayakan Alam Ria PASTI siang tadi. Tahniah buat semua yang telah menjayakan program jemaah. InsyaAllah usaha murni kalian pasti ada nilaian disisiNya..

Mudah-mudahan "keciciran"ku hari ini bukan mukaddimah kepada keciciran-keciciran yang seterusnya..Tidak hadir hari ini pun, sedikit meresahkan jiwa. Memandangkan ada amanah lain daripada keluarga, mengurangkan rasa tidak tenang dan tidak senang.

Apapun, salam kemaafan ku pohon buat semua sahabat atas ketidakhadiran dalam program PASTI dua hari ini..menebus kekurangan..aku telah "updatekan" gambar-gambar menarik sepanjang program siang tadi..sila kunjungi www.pastawau88.blogspot.com

p/s :
-adry-hanya itu yang mampu akak upload..sebarang kekurangan mohon dibaiki
- Fate'- maaf laporan/gambar mendahului blog rasmi PASTI..hehehehe [sengih ada maksud tersirat ]

Comments

hanaizor83 said…
student zaman ni berani mengundang kemarahan cikgu kan..kalo kita dulu, xberani punya...sgtla takut utk didenda..hu2

Popular posts from this blog

Zon Selesa

Kisah Kita

Pendam