Sunday, June 13, 2010

Jangan pernah berhenti..

Salam Perjuangan

Berkesempatan menyaksikan ulasan "Kapal Mavi Marwara" melalui saluran astro 501. Siapa sahaja yang punya hati murni pasti tersentuh jiwanya. Melihat permainan jijik Yahudi laknatullah tidak langsung boleh dimaafkan dan dipejamkan begitu sahaja. Sesuatu yang tidak pelik apabila suara kebangkitan terdengar di seluruh pelusuk alam. Hatta bangsa Yahudi ada yang membantah kekejaman kaum mereka sendiri. Di negara-negara yang jelas nyata bersekongkol dengan Yahudi laknatullah juga terdengar suara pemberontakan. Semua bangkit atas dasar kemanusian. Fitrah semulajadi seorang yang bergelar insan.

Semua respon yang hadir dari masyarakat seluruh alam ini tidak ada masalahnya. Cuma yang sedikit menggusarkan adalah asas kepada tindakan kita mengecam kekejaman Yahudi Laknatullah. Adakah ianya sekadar bermusim? Hanya apabila ada kes yang melibatkan warganegara kita, baru rasa mahu menunjukan protes? Pemikiran begini yang kelihatannya masih membelenggu "umat melayu". Hari ini kita mengutuk Yahudi Laknatullah, esok tanpa rasa apa-apa, selamba mengunjungi Mac Donald.

Bukti ketidakfahaman kepada perjuangan ini. Penentangan kekejaman Yahudi Laknatullah dan sekutunya, bukan bersifat semasa, tetapi selamanya. Perjuangan ini hanya akan tamat apabila Islam kembali ke tempat asalnya. Memayungi alam dan seluruh isinya. Hingga apabila PBB tidak lagi mejadi kuasa dunia, tetapi diganti dengan sebuah Khilafah Islamiah. Sejarah sudah membuktikan, dan siapa mampu menafikan sejarah itu kembali berulang?

Justeru, protes kita kepada kekejaman ini perlu berterusan. Siapa yang berkeupayaan berdemonstrasi, teruskan. Jangan pula kita tidak mampu, kita mempertikaikan pula usaha orang lain. Impak daripadanya, bukan urusan kita untuk memberi penilaian. Setidak-tidaknya mereka mencontohi kisah sang burung yang kerdil dengan Nabi Ibrahim a.s dan api. Walau nampak sia-sia, tetapi tetap bernilai di sisi sang pencipta.

Namun, yang paling wajib kita lakukan adalah, beramal dengan amal islami. Matikan talian hayat Yahudi Laknatullah dengan 4s (song, sex, sport & smoke) dan 4F (fun, female, food & film) yang mengcengkam jiwa ISLAM hingga yang tinggal Islam pada nama sahaja. Inilah protes berterusan kita. Lawan dengan kefahaman yang benar..baru akan terasa roh perjuangan. Mulakan hari ini, mulakan dengan diri kita. Jangan biar Nasara dan Yahudi terus mencuri masa kita untuk terus menjadi orang ISLAM..







1 comments:

mrs.urwah said...

hehe.. betul2. nak demostrasi perlu hari-hari...jom2 kita demostrasi banteras cara hidup yahudi~~~