Tuesday, October 13, 2009

Tiada cerita

Hari ini kembali bertugas di sekolah. Setelah seminggu bertugas di sekolah orang lain. SMK Wakuba Tawau. Sekolah yang cukup mendamaikan dan menenangkan perasaan. Di kelilingi dengan alam yang menghijau dan bilangan calon yang sekadar 62 orang sangat mudah tugas mengawas PMR kali ini. Ditambah lagi dengan rakan-rakan pengawas yang mudah serasi. Segalanya mudah ceria dan menyeronokan.

Itu kisah seminggu lepas. Semuanya sudah berlalu. Hari ini hari baru. Baru tapi statik saja coraknya. Pagi bangun awal ke sekolah. 12.15 tengah hari, bergegas balik ke rumah. Macam ada hal penting saja di rumah..hehe..Walhal sampai rumah bukan ada apa-apa pun. Paling tidak, ambil "remote" astro, tekan "channel" yang rasa mahu dijamah oleh mata. Selalunya mata tidak mahu menjamah mana-mana siaran..sebaliknya mata mahu dipejam dan direhatkan..Kalau ikut rasa, memang tidurlah jawabnya. Bila ingat padahnya tidur siang masa malam hari nanti, terus cepat-cepat "on" laptop. Hasilnya merapulah dalam blog ni..hahahaha

Banyak juga kerja ni sebenarnya. Sepatutnya isu Warta Tawau terbitan penerangan PAS sudah di"submit" kepada PICnya. Aku pula masih memikir-mikir isu apa yang hendak dikupas kali ini. Asyik memikir sampai dah tak terfikir pula. Mujur OUM rehat minggu ini. Kurang sikit beban yang sangat membebankan. InsyaAllah..malam ini dan esok kena gagahkan juga diri. Sempurnakan amanah yang tidak sempurna lagi..InsyaAllah..doa-doakan lah ya.. :-)

0 comments: